بیت کوین به کجا می‌رود؟

بیت کوین به کجا می‌رود؟
بیت کوین به کجا می‌رود؟

بیت کوین در هفته گشته سقوط فاجعه‌باری را تجربه کرد و برای مقاطعی تا قیمت 25 هزار دلار هم به ازای هر بیت‌کوین پایین رفت. حالا درمورد آینده قیمت آن بحث و تردید جدید وجود دارد. این در حالی است تصمیمات فدرال رزرو آمریکا تاثیر جدی برای آینده رمزارز نخست بازار خواهد داشت.

جروم پاول، رییس فدرال رزور آمریکا در گفت‌وگو با روزنامه وال‌استریت ژورنال گفته است که احتمالا سیاست‌های افزایش نرخ بهره بانکی در آینده گفت و این موضوع خبر خوبیبرای افزایش نرخ بیت‌کوین نیست.

در چنین وضعیتی عده کمی از تحلیل‌گران افزایش قیمت بیت‌کوین را پیش‌بینی می‌کنند. اما عده بیشتر معتقدند که چنین افزایشی مقطعی خواهد بود و هنوز تا شکل گرفتن کف قیمت بیت‌کوین راه زیادی مانده و نباید انتظار آن را در چند روز آینده کشید.

شاخص ترس و طمع در حال حاضر در پایین‌ترین وضعیت خودش قرار دارد و این نشان می‌دهد که معامله‌گران هنوز به افزایش قیمت بیت‌کوین خوش‌بین نیستند. با این حال همانند سال گشته برخی از تحلیل‌گران معتقدند که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال 2022 به 100 هزار دلار خواهد رسید، اما هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای چنین پیش‌بینی‌ای وجود ندارد.